Az ERGO mostantól új gépjármű-felelősségbiztosítási csomagot kínál Smart és Best termékeivel, melyek érthetőek és felhasználóbarátok. Ezek átfogó szolgáltatásokat tartalmaznak. Digitalizált kárbejelentéssel: A kár egyszerűen online bejelenthető, a bejelentés állapota pedig követhető.

Az új ERGO gépjármű biztosítási csomag ezért már csak a Smart és a Best termékskálából áll. Mindkét termék felépítése egyszerű és átlátható, illetve egyenlő és megfelelő fedezetet biztosít.

„A termék kifejlesztésekor az ügyfelek álltak a középpontban. Hogy ügyfeleinket káresemény bekövetkezésekor ne érjék kellemetlen meglepetések, átfogó és kiterjesztett szolgáltatásokat vettünk bele” – magyarázza Mathias Scheuber, az ERGO Biztosító elnöke.

Megfelelő alapbiztosítás egyéni modulokkal

Áfogó szolgáltatásokat kínál, pl. kiterjesztett üvegtörés-szolgáltatásokat, úgymint: fóliacsere, törés utáni belső takarítás külön költség nélkül, cserével, a másodlagos károkat is fedezi. A Smart termék kedvezőbb besorolást kínál káreseménykor, így megtakarításra ad lehetőséget.

A kevesebb egyéni modullal ügyfeleink biztosításukat saját kívánságaik szerint alakíthatják. A Smart terméknél ezen választható modulok a szervizbónusz, a gépjármű védlevél, cseregépjármű Plusz és a 12 hónapos értékvédelem.

A szervizbónusz segítségével ügyfeleink megspórolhatják Casco-hozzájárulásuk 20 százalékát, káreseménykor pedig számos szolgáltatásból profitálhatnak. A Best termékbeli különbséget a további opciók jelentik meghosszabbított értékvédelemre (24 hónap) és kedvezményekre.

„A modulok kialakításakor tudatosan kevesebb, ám az ügyfeleknek fontos elemekre koncentráltunk. Szabadon választhatók és egyediek, hogy minden ügyfél a neki leginkább megfelelő védelmet kapja” – ismerteti Frank Mauelshagen, a gépjárműosztály részlegvezetője.

Digitális kárbejelentés

Egy közlekedési balesetet követően ügyfeleink kárukat bármikor és egyszerűen, online bejelenthetik: az azonosításhoz elegendő a rendszám. Teljesen automatikusan történik a kár bejelentése és a biztosítás fedezetének megállapítása.

A „kártrackeren” keresztül ügyfeleink követhetik bejelentésük feldolgozásának aktuális állapotát. Sok esetben a károkat az automatizált folyamatoknak köszönhetően rövid időn belül megtérítjük. Javítás esetére a szerviz-szolgáltatás tartalmaz oda-vissza fuvart, illetve cserejárművet.

Ügyfeleink az online kárbejelentés során maguk választhatják ki a nekik tetsző szervizt.  A kárbejelentésből a fontos adatokat tovább küldjük közvetlenül a szerviznek.

A szerviz egy órán belül felveszi a kapcsolatot az ügyféllel és gondoskodik minden egyébről: a javítás idejéről, csereautóról, fuvarról és magáról a jármű javításáról. „A következetes ügyfélközpontúság volt az irányadó termékeink és folyamataink kialakításakor” – foglalja össze Scheuber.

Kevin Ressler
biztosítási szakértő

Otto-Hahn-Str. 21
85435 Erding
Germany

Mobil: +49 (0) 151 22656507
Telefon: +49 (0) 8122 2285225

eMail: Kevin.Ressler@ergo.de
Web: nemetorszagibiztositas.hu

Kategória: Biztosítás